Gastvrijheidscan                                                                                                                                           

Mystery visit

 

Als leidinggevende of eigenaar wil je graag weten hoe klanten nu werkelijk naar jouw organisatie kijken. Hoe verloopt het totale proces van ontvangst, verblijf en afscheid? Waar liggen er nog kansen en waar gaat het juist goed. Door de gastvrijheidsscan uit te voeren worden alle facetten onafhankelijk beoordeeld. Een realistische beoordeling door de ogen van de klant.

 

Onderwerpen

  •  De website, is deze duidelijk en overzichtelijk
  •  Hoe verloopt het proces van aanmelden/afspraak maken
  •  Ontvangst, hoe word ik als klant ontvangen (incl. 1e indruk)
  •  Behandelkamer, is er voldoende aandacht voor de klant
  •  Afscheid, op welke manier verloopt het afscheid
  •  Beleving, hoe beleef ik als klant mijn bezoek?

Rapport

De mystery visitor schrijft een verslag om de opdrachtgever inzicht te geven in de klantbeleving incl. aandachtspunten- en verbeterpunten.